Pretraga / Search

Translate

петак, 17. март 2017.

I Heart Makeup Goddess of Love Highlighter - Recenzija


Drage moje čitateljke, danas vam predstavljam najlepšu i najvoljeniju stvarčicu u mojoj makeup kolekciji, njegovo veličanstvo I ♥ Makeup Goddess of Love Triple Baked Highlighter.

Hajlajter sam dobila na poklon uz kupovinu I ♥ Makeup Chocolate Vice palete (uskoro recenzija), od divne žene koja vodi fb stranicu Makeup Revolution kozmetika Srbija. Mislim, da sam sama birala, ne bih izabrala nešto što bi mi se ovoliko dopalo.

Ne znam da li ovi highlighter-i imaju nijanse, ali sam primetila da postoji više varijacija na temu, šifra ovog highlighter-a je FPH01 i to je nijansa koja više vuče na hladniju, rozikastu boju.

Pogledajte ostale:

1.                                                                          

2.

3.
Iskrena da budem, kad vidim da je neki makeup proizvod pečen, uvek me podseti na Bourjois pečena rumenila i senke, koje apsolutno ne umem da koristim, ali sa ovim highlighterom je potpuno druga priča. 
Jako je pigmentovan, ne trusi se uopšte i koliko sam primetila baš se sporo troši. 
MUR - I ♥ Makeup me je ponovo oduševio i pokazao da cena nije uvek merilo kvaliteta...

Pakovanje je preslatko. Srce od čvrstog kartona, bele boje sa rozim natpisom, nikoga ne ostavlja ravnodušnim, a pravu lepotu vidite tek kada podignete poklopac i ugledate ovo savršenstvo. 






Pakovanje sadrži 10g, a budući da je highlighter pečen, računajte da ga nećete lako potrošiti. Rok od otvaranja je 12 meseci, međutim, smatram da je nemoguće da potrošim u tom roku ovoliku količinu, pa ne nameravam baš da se toga pridržavam, jer svi znamo da su praškasti proizvodi mnogo dugotrajniji, no, ako nećete da rizikujete, budite vredne :D

Naravno, Makeup Revolution nas je navikao da uvek jasno i na vidljivom mestu naznači sastav proizvoda, pa je to i ovde slučaj:





Pigmentacija:



Slike su uslikane sa blicem, da bih vam bolje predstavila boju:



Dugotrajan je, ja ga nanosim na kraju šminkanja, kada završim lice, setujem korektor i tečni puder, i posle toga, on ne mrda dok ga sama ne skinem.

Ja  sam ovim proizvodom oduševljena, definitivno je postao moj najveći favorit, i zasenio sve highlightere do sada. Prezadovoljna sam i definitivno nameravam da nabavim rumenilo i bronzer iz ove linije :)
Od srca vam preporučujem da izdvojite novac i ako ste u mogućnosti da nabavite ovog lepotana, zaista je isplativ, a gotovo sam sigurna da svaka od vas može naći nijansu za sebe.


Cena ovog highlightera na stranici Makeup Revolution kozmetika Srbija je 1200 dinara.

U ponudi imaju baaaš puno nijansi bronzera, rumenila i još nekoliko hajlajtera, pa bacite pogled, ili ako vas nešto specijalno zanima, slobodno se javite ženi sa stranice, tu je da odgovori na sve poruke i maksimalno izlazi u susret. 


Da li si ti isprobala ovaj highlighter?
Da li ti se dopao?
Koji je tvoj omiljeni hajlajter?
💓💓💓

27 коментара:

  1. Hajlajter je odlican u svojoj kolekciji imam dosta i stvarno sam zadovoljna.Mozda i na mom blogu ide neka recenzija mada su mi prikraju,al kupujem novi.Odlicna recenzija super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pratiim, baš bih volela da pročitam recenziju :)
      I ja sam jako zadovoljna, a tek nedavno sam imala prvi kontakt sa njim :)

      Избриши
  2. Nisam ga probala,ali vec dugo ga merkam. Bas cu ga probati,odlicno si uradila post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno, sigurna sam da se nećeš pokajati :)
      Hvala ♥

      Избриши
  3. Deluje odlično.
    Sviđa mi se amabalaža i efekat koji daje.
    Super recenzija! :)

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep je :) Ima bas preslatku kutiju :) vec dugo merkam da probam neko od ovih srca ali nikako da narucim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kutijica je preeeslatka, ja planiram da narucim rumenilo i bronzer :)
      Javi utiske kad isprobas :)

      Избриши
  5. Jako mi se sviđa ova recenzija hajlajtra. Ovim postom si me jako zainteresirala za ovaj proizvod. Odličan post kao i ova recenzija:*

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Pakovanje je preslatko, ali i proizvod mi djeluje jako dobar i kvalitetan. Nisam isprobala ni jedan od hajlajtera, ali ovaj me stvarno oduševio. Nisam neko ko koristi pretjerano mnogo šminke zbog mog lica, ali njih nisam nikada ni probala tako da :D možda ovaj i isprobam :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako budes u prilici, isprobaj... Svima treba bar jedan hajlajter ♥

      Избриши
  7. Ajme, baš je slatko! Stvarno mi se dopada kako pišeš recenzije, sve je super posloženo, samo bih te zamolila da (ako je moguće) usput ubacuješ cijene u dolarima. Ne znam koliko su srpski dinari kuna pa mi je teško preračunavati!

    Kalopsia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije mi do sada to palo na pamet, hvala na sugestiji, 1200 dinara je oko 10 dol, ili 9 eur, a čini mi se da je kod vas čak i povoljniji, nešto sam pretraživala po Pink Pandi - https://www.pinkpanda.hr/proizvod/i-heart-makeup-highligter-hearts-highlighter-goddess-of-faith?ap=false

      Hvala ti ♥

      Избриши
  8. Ovaj mališa kao i ono baš rozikasto njihovo rumenilce mi je već dugo na listi <3 Prvom prilikom ih kupujem :D Super post, sve lepo objašnjeno, slikice top!

    ОдговориИзбриши
  9. Bože, kako lep proizvod. <3 Moram da probam!

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Zvanično sam zaljubljena. Nijansa je tako savršena i proizvod je tako presladak *-*

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  11. Vau ala sija! :D
    A količina,pa taman da možeš cela da se namažeš i to svih 12 meseci. :)
    Baš je slatko pakovanje,privlači.

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo izgleda predivno ! Inace super recenzija i slike su bozanstvene :) #Samokazem

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥