Pretraga / Search

Translate

недеља, 28. мај 2017.

Oriflame Giordani Gold puder


Dosta dugo gledam i želim da isprobam neki puder iz Giordani Gold kolekcije. Kada sam bila baš mala, moja majka ih je koristila, a meni su bili zabranjena zona, bilo mi je nešto nedostižno i jedva sam čekala dan kada ću i ja kupiti svoj.
Puno ime ovog pudera je Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation.
Dolazi u masivnom staklenom pakovanju, valjkastog oblika, sa čvrstim crnim čepom i odličnom pumpicom, koja savršeno dozira proizvod.





Puder sadrži 30ml
Ima SPF 15
I dolazi u 5 nijansi.
Nijanse naravno nisu verodostojne u katalogu, ali je za pohvalu to što imaju nijansu za nas bezbojne, a to je Porcelain, koja meni savršeno odgovara.



Tekstura ovog pudera je jako gusta, pa zbog toga, postoji šansa da neće odgovarati devojkama sa masnom i kombinovanom kožom. Jako je kremast i hidratantan.
Ima satenski finiš i sa njim lice izgleda zdravo.
Moć prekrivanja mu je neka srednja, ali se lako može nadograditi sa drugim slojem. Iako je gust, lako se rapoređuje i blenda na licu. Dugotrajan je.
Ne sadrži nikakve šljokice, šimer i slično.




Prezadovoljna sam ovim puderom. Mislim da ću nastaviti sa korišćenjem i tokom leta, jer i pored toga što je gust, nikako nije težak na koži.
Preporučujem devojkama sa suvom i normalnom kožom :)

Cena ovog pudera je oko 1300 dinara :)

12 коментара:

  1. Odlicna recenzija draga ! Zaista sam uzivala citajuci, nazalost nisam probala ovaj puder, a verovatno i necu jer je moja koza masna. Ipak ovo je svakako vredelo procitati i drago mi je da tebi odgovara :) :*

    ОдговориИзбриши
  2. Jana draga, sjajna recenzija. Do sad nisam koristila ovaj puder ali mi izgleda veoma interesantno i koristno.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  3. Divna recenzija. Nisam probala ovaj puder jer ne odgovara mom tipu kože, ali deluje kvalitetno. :)

    Giveaway je na mom blogu -----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Bas odlicna i detaljna recenzija,svaka cast :) Prvi put citam o ovom puderu a oduvek me je zanimalo kakav je posto ga godinama vidjam u oriflame-u a nikad se nisam usudila da isprobam...

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti:)
      Inače, odavno lepši giveaway nisam vidla ♥

      Избриши
  5. Divan puder drugarica ga ima i baš je dobar.
    Odličan post. :)

    https://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/05/summer-casual-outfit.html

    ОдговориИзбриши
  6. Predivna recenzija. Konačno u moru pudera da pronađem nešto i za nas sa suhom kožom :D. Obzirom da imam neutralan ton mislim da bi mi bio rizik kupovati preko kataoga :D. Ako ima neko da mi preporuči nijansu bila bih mu jako zahvalna (ali iz izskustva). Svjesna sam da su jako rizične kupovine preko kataloga tako da se i ne usuđujem baš pretjerano na taj korak prije preporuke iz iskustva ili ličnog testiranja preko testera.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam neutralnog podtona i mogu reci da mi savrseno odgovara :) Nema nikakav izrazen ton, nema simera, mislim da bi ti odgovarao, samo ako si bleda :)

      Избриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥