Pretraga / Search

Translate

петак, 23. јун 2017.

Potrošeni proizvodi | Proleće 2017.


Pošto je sada leto i zvanično, kalendarski počelo, odlučila sam da izbacim sve prazne bočice koje su se nagomilale tokom proleća, a pre toga ću vam ukratko reći šta o njima mislim :) Dobro došle u post o potrošenim proizvodima :)


Krenuću prvo od preparata za kosu:

Gliss Ultimate Repair šampon i maska
Potrošila sam ih negde u isto vreme, i mogu reći da sam prilično zadovoljna. Ovo mi je najdraža kolekcija od Gliss-a :) I maska i šampon su dovoljno bogati da na dnevnoj bazi nahrane moju suvu i izmučenu kosu, te je učine bar malo urednom. Jedina zamerka je miris, koji nije baš najprijatniji. Nastaviću da kupujem, jer za sada u drogerijskoj ponudi nisam našla ništa što mi više odgovara :)

Taft pena za kosu. Uzela sam u jačini 5, i mogu reći da jeste jaka, ali ja nažalost nisam stigla da je iskoristim, jer mi se u rekordnom roku pumpica pokvarila, ili šta već, ne znam, pa je posle nedelju dana počela da izlazi tečnost slična vodi, a onda nakon par dana ništa, a u pakovanju ima još proizvoda, nadam se da je ovo samo do mog primerka, jer je kvalitet potpuno ok.



Nešto potpuno nepojmljivo za mene je da u isto vreme potrošim dva parfema, jer zaista ne volim da se davim u njima. Radi se o:

Avon Attraction - Divan miris, ali nepostojan, pisala sam već o njemu. Iskoristila sam ga tokom proleća, da me ne bi davio kada krenu vrućine.

Oriflame Love Potion - Meni jako drag parfem. U mojoj kolekciji je bio baš dugo, i za divno čudo nije se pokvario. Lep, ali malo jači/teži miris, pogodan je za rano proleće i jesen.



Kad smo kod nege tela, tu se nakupilo par stvari.

Mary Has A Gun sapun- Pisala sam o njima OVDE. Obožavam ih, ovo je samo jedan u nizu potrošenih. Koristim ih za pranje četkica i ruku. Videla sam da je Marija izbacila nekoliko novih, letnjih mirisa, možete pogledati OVDE.

Oriflame krema za stopala - Ne preterano hranljiva, više je kao losion, ali imala je prelep miris :)

Nutra Effects pena za umivanje - Moj najdraži proizvod za umivanje, potrošila sam par bočica i zaista u svakoj uživam, velika preporuka od mene. Nežna je, od nje oči ne peku, divno miriše i odlično čisti kožu. Možete je pronaći na sniženju za 350 dinara, a puna cena je oko 700 dinara :)

Rexona dezodorans - To su jedini dezodoransi koje sam koristila u pethodnih godinu dana. Volim ih jer su kremasti, hidratantni i zaista, meni drže znojenje pod kontrolom.

Avon piling od čokolade - Odličan piling, za mali novac, ja sam  se prijatno iznenadila. Miris nije neki, oseti se da je veštački, ali je pun sitnih čestica koje odlično pilinguju telo. Obavezno ću ponoviti kupovinu :)



Od dekorative tu su samo dva proizvoda, a i to je mnogo, sudeći po tome da sam se u prethodnih 3 meseca našminkala dva i po puta :D

Avon Luxe maskara - moja jedina :) Samo jedna u nizu, druga se trenutno troši, a imam ih par u zalihama. Za mene trenutno najbolja maskara :) 

Elf kremasti ajlajner - Iznenadio me je njegov kvalitet, jer mu je cena baš mala, kremast je i jako je lako raditi s njim, nažalost, teško se pronalazi, jer Elf kod nas nije dostupan u slobodnoj prodaji :)





28 коментара:

  1. Probala sam Avonov piling i slažem se oko njegovog mirisa. Super post! :))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris nije neki, ali su granulice odlične za malo temeljniji piling :)

      Избриши
  2. Elf ajlajner mi je privukao pažnju. Videla sam da ima Elf brend na ''Shop miss A'' te ako budem poručivala još nešto, sigurno će se naći u mojoj korpi. ☺

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tamo je dostupan :)
      Odličan je, kremast, lak za nanošenje, ma savršen :)

      Избриши
  3. Predivan post, draga. Najviše mi se sviđa Avonov piling, ali i njihov parfem. Probala sam samo ta dva proizvoda, a ostale ću probati.

    Morning routine: Summer vs. Winter | laAdda

    ОдговориИзбриши
  4. Gliss Kur has good products.
    Nice post. :)
    Kisses. :*

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post mila, slike su prelepe, iskreno nisam probala ni jedan od ovih proizvoda ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Koristim ovu pjenu za umivanje i odlična mi je. Jedno pakovanje sam iskoristila i sada sam na pola drugog.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Bas si puno stvari potrosila. Probala sam Gliss masku, Avon piling i slazemo se oko mirisa kao i Avon Luxe maskaru, koju sam dva puta kupovala jer mi se dopada za svaki dan <3

    ОдговориИзбриши
  8. Ja obozavam ovaj parfem <3 jos davno sam ga koristila i onda mi je bio jako drag, hvala ti sto si me podsetila da postoji :)

    ОдговориИзбриши
  9. Primećujem da se masi ljudi kvare te pumpice nakon samo par korišćenja pene za kosu, živo me zanima zašto ne mogu da naprave neku dugotrajniju jer onda veći deo proizvoda propadne. :(


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Koristim trenutno šampon i bas sam zadovoljna sa njim. Oba parfema su mi na listi želja pogotovu oriflejmov, njega baš dugo hoću da kupim a i bočica mi je prelepa <3 Avonov piling od čokolade mi je top.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oriflame je zaista poseban parfem, nećeš se pokajati, nek sačeka slobodno još malo, za zimu je savršen ♥

      Избриши
  11. thanks for the review... all these products seems so good.
    anyway, i followed you too. thanks for following mine :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    ОдговориИзбриши
  12. Great post dear! Thank you for visiting my blog! Follow you!

    Welcome to my blog - https://bezdushna.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  13. Ten tusz do rzęs z Avon'u jest cudowny! Uwielbiam go i na dodatek jest tak często w promocji. Wszystkim go polecam do uzyskania grubych i długich rzęs! <3

    nataliacieslak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Great post dear :)
    Can I ask you a favour? I've changed the url of my blog, so blogger is not showing my post on the feed of my readers anymore. Can you please go to my blog, unsubscribe from my followers and then follow me again? This way you will see again my posts on your blogger feed :) I really hope you can do that.
    xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  15. its a nice fashion blog, items looks high quality :-)

    www.vankaizer.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥