Pretraga / Search

Translate

уторак, 08. август 2017.

Blouse & Bag - Rosegal.com

Nedavno sam ostvarila saradnju sa sajtom Rosegal. Moja iskustva sa njima ne mogu biti bolja. Stiglo je sve što sam poručila u roku od nedelju dana. Oduševili su me profesionalnošću i brzinom isporuke.
Njihovu ponudu možete pogledati OVDE. Kod njih je besplatna poštarina šta god da poručite, tako da nema dodatnih troškova.
Ja sam se odlučila za 3 stvari, danas vam predstavljam dva modna komada, a u nekom od sledećih postova očekuje vas iznenađenje.



Push Lock Chain Cross Body Bag

Jako lepa, klasična, mala crna torbica, koja svakoj ženi treba. Moja je sa zlatnim detaljima, ali izrađuje se u još nekim bojama, kliknite OVDE.
Ne znam od kog je materijala napravljena, ali izgleda prelepo.

A druga stvarčica majica-bluza. Ona je stigla ista kao što je predstavljena na sajtu. Odgovara veličini, i lagana je, odlična za letnje dane. Više o njoj možete pogledati OVDE.


















Blouse - Rosegal (klik)
Bag - Rosegal (klik)
Pants - Pimkie
Watch - Avon
Sneakers - Adidas

Da li ste vi nekada kupovale sa ovog sajta? Kakva su vaša iskustva? 

42 коментара:

  1. Torbica je jako lepa, sviđa mi se što je u crnoj boji pa se može nositi uz sve + oblik je čista klasika. Dopada mi se i tvoj outfit, ništa bolje za leto nego prugasta bluza zanimljivog kroja.
    B, xx | http://www.queenbsdiary.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna slike!
    Ja sam ovu torbicu videla na njihovom sajtu kada sam trazila sta bih mogla naruciti. Predivno izgleda, videla sam da je ima u vise boja koliko se secam. :)
    Lanac je mnogo lep, a ona je jednostavna a elegantna.

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u još par boja, ali meni se crna najviše dopala ♥

      Избриши
  3. Odličan haul! Torba je zaista divna, cijeli outfit ti savršeno pristaje! *--* ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Torbica je baš divna kao i bluza!Baš ti lijepo stoje.
    Ti si također vrlo vrlo lijepa i fotogenična! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lepa,jednostavna a takodje elegantna kombinacija!Odlicno!Imas divan blog a ovo je bio super post :) Srecno u daljem blogovanju...

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ОдговориИзбриши
  6. Ne mogu da se odlucim sta mi se vise dopada, da li ova bluzica koja je veoma neobicna a tako jednostavna, ili crna torba, kakvih sam ja veliki obozavalac! Sjajn izbor draga Jana, odlicne stvari! Predivno si nam ih predstavila, fotografije su vrh!

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  7. WOW! NE znam što je ljepše! torbica je vrh!♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Beautiful blouse dear! :)

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    ОдговориИзбриши
  9. Beautiful blouse and bag. :)
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ne bih mogla da se odlučim između torbe i košuljice. Stvarno su predivne.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican outfit,bas ti lepo stoji,a torbica je vrhh!!!♥


    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. You look great dear!

    Thank you for visit on my blog, I'm following you back :)

    ОдговориИзбриши
  13. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    ОдговориИзбриши
  14. Love Rosegal they have amazong stuff. This outfit is simple and chic. Thanks for the comment and follow on my blog. I follow your post know.

    ОдговориИзбриши
  15. Thank you for you following on my blog! i follow you black now :)
    I love your style very much. The Bag is ver nice.
    Best wishes,
    Moni from Glam & Shine

    ОдговориИзбриши
  16. I worked a lot with Rosegal and the clothes are great! I love your blouse :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥