Pretraga / Search

Translate

недеља, 13. август 2017.

Bourjois 123 perfect puder


Oduvek sam želela da isprobam neki od Bourjois pudera, jer njega, kao brend jako volim, i smatram da je jedan od najkvalitetnijih u našim drogerijama :) 
Prvi na red je došao 123 PERFECT , a danas vam prenosim moje utiske.
Ovaj puder dolazi u klasičnom staklenom pakovanju od 30ml sa preciznom pumpicom koja izbacuje savršenu količinu proizvoda.
Nisam upućena u to koliko nijansi ima u ponudi, moj je u broju 50 Rose vanila, odgovara svetlom tenu sa hladnim podtonom.





Reč proizvođača:
Zahvaljujući originalnoj kombinaciji koja se sastoji od tri mikronizovana korektivna pigmenta, 123 Perfection foundation uspešno koriguje sve nedostatke na koži, kao i neujednačenu boju tena.
123 Perfection foundation:
1. Specifični žuti korektivni pigmenti za odmoran ten
2. Lila pigmenti za blistavost i osvetljen ten
3. Zeleni pigmenti koji deluju protiv crvenila i izjednačavaju ton kože
Uživajte u neopisivom savršenstvu koje traje i do 16 sati!

Šta ja mislim o njemu:
Ja sam oduševljena ovim puderom, njegova pokrivna moć je srednja, ali se lako može nadograditi do skoro potpune. Na koži je toliko baršunast i lagan da se i u 2 sloja apsolutno ne oseća, a izuzetno je dugotrajan. Ja, koja imam normalnu kožu, nosila sam ga 10-ak sati po toplom vremenu i nigde nije skliznuo sa lica, niti se prosijao.
Sama tekstura pudera je odlična, tečan je dovoljno da se lepo razmazuje, i podseća na losion. Formula je lagana i prozračna, ne uvlači se u borice i pore, ne oksidira, suši se do kraja, nema preslikavanja, nema nikakvog zatezanja, kao da ste naneli kremu.

Ogromna preporuka za ovaj puder, za sve tipove kože. Sigurna sam da će se svima dopasti, pogotovo u ovim toplim danima.




Da li si ti isprobala ovaj puder? Kakvi su tvoji utisci? :)


50 коментара:

  1. Zaista lepo izgleda :) Od ovog brenda probala sam samo maskaru koja se odlično pokazala.


    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga! Ja ima jedan od njihovih pudera i oduševljena sam!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago :) Meni je u planu da nabavim Healthy Mix, pa se nadam da će biti bar upola dobar kao ovaj ♥

      Избриши
  3. Ovaj puder izgleda da stvarno potvrdjuje ime koje nosi. Ja ga nisam probala ali sam odusevljena recenzijom, zaista mi izgleda jako jako korisno! Definitivno ga moram probati! Odlicna recenzija.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam ga :) Ako budeš u prilici, obavezno probaj :)

      Избриши
  4. Nisam probala Bourjois puder jer me nikada nisu privukli.Općenito ni ne nosim puder,više volim korektore,tako da nisam imala prilike.
    Recenzija je stvarno profesionalno odrađena i lako čitljiva!Slike su također veoma divne :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Јаno, nisam isprobala ovaj puder, ali čini se kao jako dobar. Ja nažalost nemam gdje da uzmem ni tu marku, tako da isprobavanja pomenutog pudera, ne znam da li ću imati priliku. A tebi sve pohvale na odličnoj recenziji ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  6. Super post i odlična recenzija! Nisam isprobala niti jedan od njihovih pudera,ali moraju biti dobri! <3

    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ОдговориИзбриши
  7. Na ruci sam isprobala tester koji sam dobila iz parfimerije, no nije bio u mojoj nijansi te ga nisam ni nanosila na lice. Izgkeda kvalitetno :)
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great review dear! Great post :*
    Maybe you want to follow for follow? Let me know :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Ranije sam koristila neki od njihovih pudera i odusevio me je svojom lakocom na kozi. Ne osecas da je na kozi. Divan post...

    ОдговориИзбриши
  10. Bacila si mi bubicu u uho definitivno ću skoknuti do drogerije da i sama probam ovaj puder. Plus ima pumpicu, obožavam takve pudere jer jednostavno je lakše sve održati čistim i urednim.
    Odlična recenzija ♥

    felizhanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  12. Grazie dell invito, trovo il tuo blog molto ben seguito, mi piace molto. :)
    https://recensioni-mamycapfini.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  13. Great review dear! Thank you so much for visiting my blog and for your kind comment!<3 I'm following you back!))

    https://marylyl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. I´ve followed you back! great blog :)

    xx
    http://www.trendsandfashionblog.pt/

    ОдговориИзбриши
  15. What a lovely post my dear :) i follow you back ❤️

    ОдговориИзбриши
  16. Hello, thanks for your lovely post. Now, i am following you via GFC. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    ОдговориИзбриши
  17. Predivno izgleda :) ne znam sta cekam da probam njihove pudere :D

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥