Pretraga / Search

Translate

понедељак, 21. август 2017.

Casual maxi dresses - Summer SALE - Rosegal.com


Da li i vi volite duge haljine? Ja ih prosto obožavam, pa sam zbog toga bila presrećna kada sam na sajtu Rosegal ugledala njihovo veliko letnje sniženje.


ENG: Do you like long dresses? I adore them, so I was very happy when I saw them on Rosegal site on a big summer sale.

OVDE pogledajte koje su se to stvarčice našle na velikoj letnjoj rasprodaji.

ENG: HERE you can see what's on the summer sale

Akcenat je stavljen na duge haljine koje možete nositi svakodnevno, ja sam odabrala da vam prikažem nekoliko modela, a vi celu ponudu možete pogledati OVDE

ENG: The accent is put on the long dresses you can wear everyday, I have chosen to show you several models and you can view the full offer -  HERE

I još jedna super stvar, spremili su kod iznenađenja koji možete iskoristiti prilikom kupovine - RGEN

ENG: When shopping, make sure you take advantage of the surprise code - RGEN

Casuale Maxi Dresses






17 коментара:

  1. I really love maxi dresses <3 And the ones you picked are stunning :*
    Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno ne volim duge haljine jer sam ja niska osoba i meni ne stoje baš duge haljine. Ali kada pogledam ove koje si ti izabrala, mnogo mi se dopala ova prva i možda bih i mogla da poručim neku ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. That first one i like the most:) Thanks for visiting my blog. I follow you too...your blog and also in google+

    ОдговориИзбриши
  4. nice dresses :) I am follow your blog!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ajme, odlicna seleckija haljina, odusevljena sam! Predivne su zaista.
    Sjajan post Jana!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  6. Super post,haljinice i suknje su mi baš prekrasne,odličan izbor! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. I loved the post, I'm already following the blog. Kisses!

    http://submersa-em-palavras.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  8. So nice and beautiful dresses. I follow you - follow back?
    Christine

    ОдговориИзбриши
  9. Hi! You have a great blog :)
    Text, photos - all perfect
    Will you agree to
    Follow for follow on gfc?
    I like to be in touch with interesting blogs :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Amazing dresses

    Kisses
    http://www.pimentadeacucar.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥