Pretraga / Search

Translate

среда, 16. август 2017.

DODOLASHES - Veštačke trepavice


Moram da priznam da se ne snalazim najbolje sa veštačkim trepavicama, ali kako one nekada znaju da potpuno promene i upotpune izgled, morala sam da se pozabavim njima.
Nisam probala mnogo njih do sada, pa sam nedavno krenula da nabavljam trepavice raznih brendova, da bi ih testirala, uporedila i pronašla najbolje za sebe
Kod Tijane sa bloga Tijanina šminkernica čula sam za trepavice brenda DODOLASHES i budući da su bile pristupačne odlučila da obratim pažnju i nabavim svoj primerak.

DODOLASHES je mala firma koja se bavi isključivo proizvodnjom trepavica. Postoji skuplja i povoljnija kategorija. Mislim da je jedina razlika u modelima, jer su ove skuplje atraktivnije i dramatičnije, kvalitet je čini mi se identičan...





Moj model je u broju D106, iako na prvi pogled deluju dramatično, na očima su više prirodne. 
Ono što je njihova ogromna prednost u odnosu na sve koje sam do sada probala je to što se apsolutno ne osećaju na očima, ja sam par puta proveravala da li su mi spale, jer su bile toliko lagane da sam pomislila da ih nema. Druga prednost je što im je vezica koja se lepi za kapak i koja spaja trepavice neverovatno tanka, skoro da se ne vidi, tako da ih možete nositi i bez ajlajnera.






Njihovo postavljanje je jako lagano. Fleksibilne su, pa možete njima lagano upravljati.

Ja sam svoje nosila već 6 puta, i ne vidim im još kraj. Ako lepo pazite na njih, očistite ih nakon svake upotrebe i dezinfikujete ih, možete ih dugo sačuvati.

Bili su toliko divni da su mi poslali kod kojim možete ostavriti popust od 5% -  janalukic











 DODOLASHES ima sjajno rešenje za profesionalne šminkere. Za sve koji se bave šminkanjem spremio je posebni program i popust od 15%, pa ako ste šminker, nikako ovo nemojte propustiti. OVDE pročitajte više o tome.

Takođe, poštarina je besplatna ako poručite trepavice u iznosu od 30$ ili više. Ja uskoro planiram da poručim novu turu, jer su mi se jako dopale, pa ako još neko od vas želi, pišite mi na mail ili na fb-u, kako bi smo zajedno poručile i izbegle poštarinu!




35 коментара:

  1. Feeeenomenalne su i ja sam odusevljena kako lepo i prirodno izgledaju😍...

    ОдговориИзбриши

  2. This is so inspiring! I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  3. I like fals lashes , there are pretty one :D Have a nice day <3

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam do sada probala mnogo false lashes ali ove izgledaju prelepo. Kap što si rekla izgledaju sasvim prirodno ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne su izgledaju jako lepo na kapku :). Predivne fotografije Jano!
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Trepavice su predivne. Ja jako volim vještačke trepavice, iako ih ne nosim često. Ovo su baš one koje bih ja najčešće nosila. Također, ne mogu da ne prokomentarišem tvoju majicu. Imam istu takvu i obožavam je. Dugo nisam dobila neku tako kvalitetnu majicu i koja je zaista udobna. A na moje još veće zadovoljstvo, jednorog je predivan na njoj ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam O D U Š E V LJ E N A tvojim fotografijama... San snova! *--------* Inače, sjajan post! Trepavice ti divno pristaju ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-backpack-essentials.html

    ОдговориИзбриши
  8. Draga Jana već sam ti rekla da ti veštačke trepavice predivno stoje i ostajem pri tome, ali definitivno ove su najlepše :)

    ОдговориИзбриши
  9. Do sada nikada nisam cula za ove trepavice, ali moram reci da su me iskreno odusevile! Duge, bujne, glamurozne a opet tako prirodne! Definitivno cu ih nabiti. Odlica recenzija draga.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  10. Que banaca!!! Adorei conhecer seu blog, já estou seguindo. Beijos
    www.achatadebatom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Amazing lashes *.* Great post <3
    have a good day <3
    http://magdelblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Divno izgledaju na tvojim očima! <3


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  13. Super post. Izgled tboj bloga je prelep, sve pohvale. Trepavice ti odlicno stoje.

    P.S. Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Great post!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    ОдговориИзбриши
  15. Jako prirodno uzgledaju, i iskreno lepo ti stoje!
    Odličan post! 🍀

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Great post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥