Pretraga / Search

Translate

субота, 05. август 2017.

Life is a festival


Da li vi volite limitirane kolekcije? Ja ih prosto obožavam! Zbog toga sam bila presrećna kada sam ugledala novu Essence limitiranu kolekciju, koja je, po mom mišljenju najlepša od svih do sada, radi se o ,,Life is a Festival'' kolekciji, a danas vam pišem o par stvari koje sam ja dobila od Essence-a.


Poslali su mi preslatke ,,tetovaže'' za kosu, koje su ove i prethodne godine totalni hit u svetu, a i prelepo izgledaju. Nisu dugotrajne, ali mogu savršeno poslužiti za neko slikanje ili da upotpune letnji outfit. Njih lepite lakom za kosu, i one se zadržavaju neko vreme, ali u svakom trenutku ih same možete skinuti. Njih nisam otvarala, jer imam jako kovrdžavu kosu, pa to na meni ne bi ličino ni na šta, odlučila sam da ih poklonim nekoj od vas (u nagradnoj igri koja će se održati za par dana), koja će ih, nadam se, bolje upotrebiti od mene :)




I tu je naravno rumenilo. Prvi utisak o njemu bio je da je čarobno. Radi se o dvobojnom rumenilu sa tamnijom i svetlijom stranom, ima blagog šimera, koji se prilikom apliciranja izgubi, pa na obrazima imate mat rumenilo.
Njegova nijansa je 01 Hippie hippie hooray





Nemojte da vas boja zavara, iako na prvi pogled deluje prejako, previše roze, u stvarnosti je to jedno blago rozikasto rumenilo, koje bi odgovaralo svakoj devojci.
Što se tiče pigmentovanosti, jeste pigmentovano, i veoma lako možete preterati, zbog toga preporučujem nanošenje u jako tankim slojevima, jer se ono može lako nadograditi ako budete želele intenzivniju boju. Dugotrajno je i ne trusi se :)




Da li se tebi dopada nova Essence limitirana kolekcija? Koji proizvod od Essence-a najviše voliš?♥

26 коментара:

  1. Predivno je rumenilo 😊 obozavam ga ☺ odlican post draga i super su ti fotografije 😊 ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Rumenilo je predivnooo, znaci vrh vrh vrh!
    Pakovanje je takodje jako slatko, Essence ubedljivo ima najbolja pakovanja.
    Slike su predobre, cime slikas?

    Novi post, pogledaj ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, za mene je Essence među drogeriskim brendovima ono što je Too Faced među high eng :)
      Inače slikam telefonom ♥
      Hvala ti :)

      Избриши
  3. Imas divan blog!!Ja jako volim Essence proizvode,odlicni su :) Pratim te!

    livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, najviše su mi se dopale ove tetovaže, jer i sama obožavam, za EXIT sam kupila 5-6 pakovanja hahah jer se ne mogu zasiti sa njima, a i rumenilo deluje super, slike su odlične naravno <3 <3<3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago, ja ću svoje pokloniti u nadrađivanju koje ću organizovati za par dana, nadam se da ćeš učestvovati, i možda ih baš ti osvojiš :)
      Hvala ♥

      Избриши
  5. Baš sladak paketić!Ovo rumenilo je vrlo vrlo zgodno.Podsjeća me na jednog od onih 'Papa don't peach' rumenila.(ako se tako zovu).Slikice i blog su divni! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste preslatko :)
      Ne znamna koju nijansu mislis, ali ima dosta slicnih :)

      Избриши
  6. Odličan post i diiivne fotkice! Oduševljena sam tvojim blogom! Odmah sam se učlanila!
    P.S. Obožavam Essence, jedan je od najboljih brendova definitivno! :D ♥♥♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajni, a veoma pristupacni proizvodi! Rumenilo mi izgleda divno i mislim da cu ga nabaviti.

    Cmok :-***

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks for following - it's a pleasure for me that I already followed you back on gfc and bloglovin <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ОдговориИзбриши
  9. That blush looks amazing!
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  10. Oh. thank you for interesting post)
    i'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?

    FASHIONLOVIN'

    ОдговориИзбриши
  11. Baš sam htjela vidjeti kako funkcioniraju te tetovaže za kosu jer sam skroz skeptična s njima. Ali očito ću se morati prijaviti na darivanje, tako ako budem sreće da i sama isprobam.

    felizhanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  12. Cim sam videla tetovaze za kosu, bila sam presrecna jer sam mislila da si opisala svoje iskustvo, jer se ja bas pitam kako bi to na meni izgledalo 😂
    Sve u svemu, savrsen post i jos srecnija sam sto si se resila bas da ih nekom poklonis :)♥

    Zapratila sam te, nadam se da ces mi uzvratiti ♥
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Kao što sam ti rekla na Instagramu, slike i proizvodi su predivni! Ja obožavam 'essence' kozmetiku, jako su pristupačni, a imaju prelepe stvari skroz okej kvaliteta!

    -btw; počela je #BackToSchoolWithAna serija postova na mom blogu- https://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥