Pretraga / Search

Translate

понедељак, 28. август 2017.

Lista želja #2 - Zaful


Pošto sam oduševljena porudžbinom sa sajta Zaful koju sam nedavno primila, i pisala o njoj OVDE, odlučila sam da vam ponovo predstavim par stvari koje mi se dopadaju na njihovom sajtu.

Back to School 2017 Promotion

Ako poručujete, obavezno iskoristite kupon kod ZafulChen, i ostvarite pospust od 10-20%.

Takođe, možete iskoristiti kupon ZafulIns za dodatni popust


Cotton Floral Embroidered Draped Top


Jednostavna, pamučna, maslinasto zelena majica sa izvezenim detaljem i naborom na jednoj strani.. Jako mi se dopala, a cena je odlična, pa je možete pogledati OVDE.



Solid Color Lace Border Spaghetti Straps Tank Top


I još jedna, ovog puta elegantnija majica. Urađena je od velveta, sa tankim bretelama, i pomalo podseća na spavaćicu, ali preslatko izgleda. Njena cena je još bolja, pogledajte OVDE.


Slimming Ripped Solid Color Jeans


Tu su se našle i jedne farmerke. Tamne boje, uskog kroja, i na krajevima nogavica su rese. Preslatke su i lake za kombinovanje. Cenu pogledajte OVDE.



S obzirom da ne umem da hodam na štiklama (da, stidim se), odabrala sam jedan model sa nižom i debljom štiklom, kako bih izbegla lomljenje noge. Ali i pored toga, ove sandale su prelepe, i svakako zaslužuju da ih pogledate - OVDE.



Zip Up Belted Faux Leather Biker Jacket


Pošto ovaj model već imam u crnoj boji, i oduševljena sam i modelom i kvalitetom, predstavljam vam ga još u dve prelepe boje
  

Ginger   -   Light Blue 





Šta se vama najviše dopalo sa sajta Zaful?

34 коментара:

  1. Sve stvari su divne,štikle su jednostavne a opet se mogu uz dosta toga kombinirati!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I stabilne su, neću se slomiti sa njih, nadam se :) ♥

      Избриши
  2. Ove jakne su mi predivne, razmisljam da narucim jednu od njih, odlican izbor

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno, već sam jednu crnu naručila, kvalitet je odličan ♥

      Избриши
  3. Sjajna wishlista, draga! Najviše mi se dopadaju ove jaknice, imam takvu crnu i obožavam je! *-*

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-life-hacks.html

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalna lista, draga Jana! Zaista predivne stvari, bas mi se jako dopadaju!
    Imamo slican ukus, i ja bih odabrala slicne!Nabavi ove cipele (sandale) jako su udobne a veoma elegantne! Ja ih imam, i to su prve udobne stikle.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš si me oraspoložila, radujem se jako sada kada znam da su udobne ♥

      Избриши
  5. Great post, dear! I love your wishlisht, Zaful is awesome. xx

    My last post here: https://fallingforvogue.blogspot.com.es/2017/08/back-to-school-with-zaful.html?

    ОдговориИзбриши
  6. beautifull!!!
    can we follow each other? pink--place.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična je cijela lista! Obožavam ove zadnje sandale, iako znam hodat u štiklama volim te na deblju petu i nižu! Odličan post!


    novi post
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Jaknice izgledaju jako lepe, meni najvise oduseve ove boje.
    Mozes obuci jednostavnu kobinaciju uz crne pantalone i belu majicu i dodas ovakvu jaknicu i bum.
    Ti imas ubedljivo najlepse zelje kada pravis listu!

    Novi post: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Marija. Upravo tako, a i biće odlično osveženje za ove sive dane koji su pred nama ♥

      Избриши
  9. wow lovely items :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  10. Thnx for your sweet comment dear!!
    I'm following you too!! <3

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hello!
    I liked the post hehe :), I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    A hug

    ОдговориИзбриши
  12. Jako mi se svidja listaa! Sve je divnoo :)
    https://mariadjordjevic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Great Post<3
    Follow for follow?
    Have a nice day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    ОдговориИзбриши
  14. Hello!
    I liked the post hehe :), I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    A hug

    ОдговориИзбриши
  15. great post xx

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. loving wishlist dear! thank you for your visit on my blog now i follow back!

    ОдговориИзбриши
  17. I love this shop, I have some clothes from this store and I really like the look and quality. Check my blog if you want :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥