Pretraga / Search

Translate

среда, 23. август 2017.

Maybelline - Baby Skin Instant Fatigue Blur


Verovatno sve devojke koje žive van Beograda i Novog Sada znaju koliko je teško pronaći Maybelline Baby Skin prajmere, pa sam zbog toga bila jako srećna kada sam svoj primerak dobila na poklon od moje Sonje (njen blog) i odmah sam se ,,bacila'' na testiranje, i sada, nakon par meseci vam prenosim svoje utiske.
Kao što znate postoje još dve verzije ovog prajmera, zelena i roze (isti kao žuti, samo je namenjen hladnom podtonu) , koje takođe nameravam da isprobam, ako ih ikada nađem.
Ovaj dolazi u slatkoj žutoj tubici od 22ml, sa preciznim, uskim otvorom, i možete lako dozirati količinu.
Rok trajanja je 24 meseca, te možete biti sigurni da nećete baciti proizvod pre nego što ga iskoristite.
On je na vodenoj bazi, svetlo žute boje i pomalo miriše na bananu.



Ja njega koristim tako što ga nanesem na delove gde imam proširene pore, obraze, deo oko nosa i deo između obrva.
Potrebna je mala količina jer je vodenkast i lako se nanosi i razmazuje. Potrebno je nekih 30-ak sekundi da se upije, a nakon toga možete naneti puder.




Moj utisak o njemu je da sjajno zagladi pore, i puder preko njega klizi i odlično izgleda. Produžava trajanje i lice izgleda svežije. Ako očekujete da vam pore nakon njega budu nevidljive, zaboravite na to, pore će se svakako videti šta god da nanesete, ali će vam lice biti neuporedivo sjajnije a koža zaglađena ako ipak upotrebite ovaj prajmer.




Preporučujem svim devojkama koje su u potrazi za dobrim prajmerom, da uzmu i ovaj u obzir. Cena je oko 700 dinara i možete ga pronaći na Lilly sajtu, ako ga nema kod vas u gradu.



28 коментара:

  1. Ovog proizvoda nema u Hrvatskoj ako sam dobro upucena, svakako bi ga isprobala, ali eto.. recenzija ti je odlicna
    <3

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. I didn't knew about this product! It sound pretty good, I have to try it. xx

    My last post here: https://fallingforvogue.blogspot.com.es/2017/08/tropical-kimono.html?

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam zeleni a za ovaj žuti nisam ni znala da postoji. Sigurno ću morati pronjuškati po drogerijama da vidim ima li ga, jer se čini idealan.

    felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u potrazi za zelenim, jako ih je teško nači :/ ♥

      Избриши
  4. Moram da ga isprobam jer mi deluje vrhunski! Hvala ti što si sa nama podelila informaciju gde ima da se nabavi jer ga je jako teško pronaći. Inače odlična recenzija draga i fotke su vrhunske! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  5. Baš si srećna što si ga dobila od Sonje, ja još uvek nisam našla nigde. Ludnica je i za Ping Baby lips a kamoli za prajmer ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Ajme, jako interesantan proizvod. pre svega sam izgled istog je jako kjut, a i izgleda mi veoma korisno i efikasno! Odlicna recenzija, draga Jana! Super si nam ga predstavila! Sad pred skolu obavljam neophodne haulove, i za par dana sledi mejkap haul, a s obzirom da mi ponestaje prajmera, mislim da bi ovaj dobrodosao!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična recenzija. Ja ne živim u Srbiji, a kod mene nema ovog proizvoda. Tako da ga nisam isprobala, ali nadam se da ću ga negdje pronaći jer sam čula dosta dobrih stvari u vezi njega ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  8. Zavidim ti draga ;) <3 predivno izgleda :) slike su ti fenomenalne <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  9. What an interesting product. It sounds so fantastic. I will have to look out for it the next time I am at the drugstore.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Thank you dear!

    I follow you now

    kisses

    https://intonezzee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Izgled ovog proizvoda je presladak i i veoma je zanimljiv i volela bih da ga isprbam,odlican post!♥♥

    BTS tag->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. I have never seen this product in the shops.
    Have a good evening

    ОдговориИзбриши
  13. Thank you for your comment on my blog.
    I follow you now.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥