Pretraga / Search

Translate

понедељак, 28. август 2017.

Prva porudžbina sa sajta Zaful


Nedavno mi je stigla prva porudžbina sa sajta Zaful, i mogu reći da sam bila prijatno iznenađena, kako brzinom kojom je stigla pošiljka, tako i pakovanjem. Pogledajte šta sam ja odabrala :)
Zaful Back to School 2017 Promotion  
Nemojte zaboraviti, ako naručujete nešto, obavezno iskoristite kod (10-20% off)- ZafulChen

 Svaki predmet je došao posebno upakovan u zip kesicu, a sat je bio obmotan puckavim papirom.

Takođe, možete upotrebiti i ovaj kupon : ZafulIns


Prva stvar za koju sam se odlučila je ovaj jednodelni kupaći. On je kvalitetno odrađen, šavovi su odlični, materijal je čvrst i ne rasteže se preterano. Ja sam odabrala veličinu L, ali nisam pogledala detaljnije, jer je ovaj kupaći u veličini 6, što je neki S, pa mi je mali, nažalost. Pogledajte OVDE.


Druga stvar je kombinezon. On me je u potpunosti oduševio bojom i kvalitetom. ,budući da je jako povoljan, obavezno obratite pažnju - OVDE.


Za majicu sam se odlučila na brzinu, na sajtu mi nije bila ništa posebno, ali kada sam je videla uživo, promenila sam mišljenje. Boja, materijal, kroj, sve mi se jako dopada, i sigurno ću je nositi. Pogledajte OVDE.


I za kraj, jedan jednostavni sat koji se uklapa u svaki stajling. Kvalitet je sasvim dobar, boja je malo žuća nego što bih volela, ali to nije nikakva mana. Više o njemu pogledajte OVDE.


Piping Tropical Print One Piece Swimsuit


























Da li vam se dopalo nešto od mog izbora?


18 коментара:

  1. Baš šteta za kupaći. :/ Majica ti prelepo stoji. Slike su jako lepe. <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične stvarčice! Najviše si m ise dopali bluza i sat. :)

    ОдговориИзбриши
  3. great items! i love the bikini :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  4. kupaci je bas lijep, steta sto ti je malen.
    bluza pre pre divna, i sama bi takvu nosila
    u buduce gledaj velicine, jer znam po sebi, u pocetku sam sve maleno narucivala ahahah

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš sam se prešla, ali prvi put je, biće bolje :) ♥

      Избриши
  5. Sat je predivan,zlatna boja, uz sve ide definitivno.
    Bluza je divna i sama imam sličnu tako da su super!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  6. Stunning items dear! Love them!
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  7. Sve je odlicno, slike ,kombinacije, sve! Sat mi je top!♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan konbinezon,kao i sat!Slike su fantasticne!♥

    3 frizure za skolu->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥