Pretraga / Search

Translate

четвртак, 03. август 2017.

Veštačke trepavice sa sajta BeautyBigBang


Jedan puki amater, koji u životu kolaž papir nije znao da zalepi, skupio je hrabrost da naruči i isproba veštačke trepavice. Da, nažalost, pričam o sebi. Pročitajte moje iskustvo sa ovim prelepim trepavicama koje sam poručila sa sajta BeautyBigBang.com





Pakovanje trepavica je prelepo, sa vintage motivima ruže. Unutra dobijate 5 pari trepavica, njihovu cenu pogledajte OVDE.

Dugo sam razmišljala da li da poručim ovaj set, iskreno, bojala sam se, jer nikada nisam lepila trepavice, na kraju, skupila sam hrabrost, jer kakva sam ja to blogerka bez veštačkih trepavica? :D
Naravno da sam poručila najduže i najgušće, i naravno da je njihovo postavljanje izgledalo kao da ću sama sebi iščupati oko, naravno...

Da ne bi završile kao ja, obavezno pročitajte post moje drage koleginice Tijane - OVDE , ona je u postu detaljno objasnila kako da postavite trepavice ako ste početnik, sigurno će vam pomoći, mene je taj članak bukvalno spasao.







Da se vratimo na model trepavica. Izgledaju prelepo, izuzetno su dugačke i guste, dramatične, ma savršene trepavice za scensku šminku, ili neka slikanja. Mnogo su bolje nego što sam očekivala. mekane su i savitljive, kada sam se uvežbala, uspela sam da ih postavim za svega 10-ak sekundi.

Ne ispadaju dlake, lepo ležu na oko, jedina ,,mana'' je što su jako dugačke meni, pa sam morala da ih prilično skratim, nisam baš uspela, pokušaću da se toga ne sećam.

                                 


Ove trepavice bi devojkama koje imaju krupne oči i koje nemaju spuštene kapke (kao ja) mogle odlično da stoje, ja sam, nažalost morala da isečem one duže dlačice, jer sa njima nisam mogla da otvorim oko.

Sve u svemu, trepavice su dobrog kvaliteta, ne savršene, ali po toj ceni se i te kako isplate. Preporučujem svim devojkama koje vole dramatične trepavice, a imaju krupnije oči, ja ću svakako nastaviti da kupujem sa ovog sajta, ali naredni put ću se odlučiti za neke svedenije i ,,mirnije''.








Da li vi koristite veštačke trepavice? Ako su vam se ove dopale, možete ih poručiti po 10% nižoj ceni uz kod JANA10.
Poštarina je besplatna ♥



13 коментара:

  1. Hi dear, i'm new follower on your blog, can you follow me on my blog? :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  2. Trepavice su jako lepee!
    Mnogo mi se dopadaju, bas su onako slatke!
    Divno ti stoje, svidja mi se sto su onako guste, jer ja imam jako retke trepavice a obozavam one bas bas guste tako da mislim da ce mi ove odgovarati!
    Hvala ti na preporuci. :)

    Pogledaj moj novi post ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  3. Wow! Very long lashes. :) I don't use false lashes.
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Baš sam htjela reći kako su dramatične!Vrlo su lijepe,ali mislim da bi ti neke malo smirenije stajale savršeno!Imaš vrlo lijepi oblik očiju! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno je tako :) Ovo je malo previse za mene 😃
      Hvala puno 😊

      Избриши
  5. Jao ove trepavice su predivne. Mozda jesu malo naglašenije, ako se mogu tako opisati ali u suštini i ne nosimo ih svaki dan, pa zašto da ne? Meni se dopada kako ti stoje. Odličan post i slike...

    ОдговориИзбриши
  6. Trepavice su predivne, iako nisam ljubitelj veštačkih, ako ih budem uzimala, uzeću takve, savršeno izgledaju, baš po mom ukusu a i tebi savršeno stoje, slike su prelepe narfavno, i po prvi put sam na tvom blogu, pa sam malo iskoristila tu priliku i progledala ceo blog i jako mi se dopao celoukupno, pa sam te zato zhapratila, ako želiš uzvrati <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  7. They look great! Nice review. Thank you for visiting my blog, followed you back. :)

    https://ddalginanabeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥