Pretraga / Search

Translate

четвртак, 28. септембар 2017.

#3 wishlist from Zaful.com

Od kako je stigla jesenja kolekcija, stalno istražujem sajt Zaful. Obožavam jesenje stvari, džempere, jakne, i ostalo, a Zaful je spremio odličnu ponudu istih! :) U nastavku pogledajte za šta sam se ja to odlučila :)

Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion 

Kupon kod za popust (10%/20%) ZafulChen ili ZafulIns

Oversized Balls Applique Sweater


Ja nisam jedna od onih zavisnih o cipelama i torbama, to mesto kod mene zauzimaju jakne i džemperi, kad su oni u pitanju, ne mogu da se suzdržim, prosto, tu sebi ne mogu pomoći. Ovaj džemper mi se posebno dopada zbog boje i detalja. OVDE ga možete pronaći.




Super Elastic Wool Blend Pencil Jeans


Tu su se našle i jedne farmerke, tamne boje, od pamuka, i deluju jako toplo, baš za zimu. Model je klasičan, bez ikakvih dodataka. Pogledajte OVDE.


I kao i uvek, porudžbinu sam dopunila nakitom :)

Hollow Out Square Earrings ---- Sun Leaf Bracelets Suit



3 коментара:

  1. Dzemper je jaakoo zanimljiv! I mislim da ce predivno stojati.. <3 <3
    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje obožavam dzempere <3 imam ih tonu i sto kažes tu mi nema pomoći :D Tvoj odabir je divan. Baš interesantna boja dzempera i baš lepo ide uz farmerke koje si odabrala!

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥