Pretraga / Search

Translate

четвртак, 07. септембар 2017.

Avon Anew Vitale dnevna i noćna krema


Ne baš tako skoro, Avon je u svoju ponudu uvrstio liniju Anew Vitale, koja između ostalog sadrži dnevnu i noćnu kremu. Namenjena je devojkama/ženama između 25/35 godina. Ona obećava dugotrajniji svež izgled lica, sprečava prevremeno starenje, i sadrži Perfect Cell kompleks koji je bogat vitaminima, te jača kožu lica. Moje mišljenje o ovim kremama pročitajte u nastavku.

Iako još uvek nemam 25 godina, smatram da je sada idealno vreme da krenem sa kremama koje usporavaju starenje, jer mi je koža jako suva, pa je samim tim podložnija stvaranju bora.
Uzela sam ove kreme u mini pakovanju, od 15 ml, probe radi, i smatram da je to dovoljna količina da se stekne utisak o njima.





Anew Vitale Day

- je dosta gušće i bogatije strukture od svoje noćne verzije. 
Krema se lako nanosi i utrljava u kožu, i odmah, na prvi pogled lice deluje budnije, a koža sveže i sjajno. Ova krema ostavlja u početku tanki lepljivi sloj, koji nestane posle nekog vremena, ali nije baš najpogodnija da odmah na nju nanosite šminku. 
Miris ove kreme je prelep, i to je onaj miris koji vas budi i navodi da budete aktivni, moram da priznam, Avon je to lepo smislio. 
Da napomenem jako važnu činjenicu, ova krema ima SPF 25, te je odlična kao svakodnevna zaštita od sunca.
Slažem se da je lice posle kreme mekano i hidrirano, da izgleda sveže i odmorno, ali i to da su pore manje vidljive uz ovu kremu. Ono što ne mogu da potvrdim je da smanjuje vidljivost bora, jer na sreću, još uvek nemam vidljive a i količina od 15ml teško da će to postići.





Anew Vitale Night

- laganije, gelaste strukture. Jako lako se nanosi, i lice posle nje je odmah zaglađeno i sjajno. Upija se potpuno za par minuta. 
Nema SPF, što je negde i očekivano, i manje hidrira od svoje dnevne verzije.
Miris je blaži, ali učinak je veoma sličan, ona takođe zagladi pore, a koža je sjajnija.
Ona je meni odlična podloga za šminku, pa sam je i u te svrhe par puta koristila. Matira, a koža je hidrirana, pa mislim da će se zbog toga dopasti devojkama sa masnom i kombinovanom kožom.





37 коментара:

  1. odlicna recenzija, nisam upoznata s ovim proizvodima ali svakako bi se isplatilo probati ih jer i sama imam suhu kozu i smatram da bi mi ove kremice dobro došle

    Blog: MagdalenaŠ.

    Youtube: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlične su, a i jako povoljne, ako budeš mogla, obavezno isprobaj :)

      Избриши
  2. Nice blog and your photography is stunning. Would you like to support each other? I have followed you on gfc, would love if you could follow back =)

    http://www.beautorgeousworld.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Great review, I know this brand

    Have a nice day! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Interesantne kreme, draga Jana, izgledaju mi jako simpaticnO! Verujem da su jako kvalitetne za ovu svotu novca, rado cu probati!Divna recenzija!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. These products look wonderful! Avon has so many incredible items to choose from :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divna recenzija,izgledaju fenomenalno!
    Divna preporuka svima kojima treba nešto ovakvo.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se sviđa post. Divna recenzija ovih proizvoda. Uzivala sam citajuci.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post i izvrsna recenzija! Često koristim Avonoce proizvode i znam da su dobri,ali ove kreme još nisam isprobala,ali djeluju jako dobro! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, slike vrhunske! Kao što ti već napomenuh gledala sam ove kreme ali nikako da stignu na red :D odgovara mi jer su za suvu kožu, a moja je sad posle mora katastrofa. Uzela sam da koristim kremu i gel oko očiju iz planet spa kolekcije sa crnim kavijarom pa cemo videti. Pisacu recenziju o njoma kroz neki period.

    ОдговориИзбриши
  10. It seems great !
    Chu,chu,
    Sara Meireles

    https://blogsarameireles.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post :)
    Pratim te,zaprati i ti mene ako hoces,nova sam :)
    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam ljubitelj krema, ali ova recenzija me je podstakla da probam jednom, što da ne. Odličan post!
    http://miacosa.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Krema se čini super, no definitivno je neću probati jer imam samo 16 hahah...

    GIVEAWAY:
    felizhanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  14. Hola antes de nada darte las gracias por visitar mi blog y dejarme un comentario me alegro mucho de que te haya gustado eres bienvenida por allí siempre que quieras , tú blog tb es muy bonito me pasaré por aquí para ver tus post respecto al post de hoy no sabia que existía está gema tiene muy buena pinta gracias por la recomendación

    ОдговориИзбриши
  15. The products look great and the photos are beautiful!

    ОдговориИзбриши
  16. Hola guapa, interesante post, me quedo en tu blog!Besos

    ОдговориИзбриши
  17. Ottimi questi prodotti ti seguo al blog e Google + passa da me ciao https://testoprovo.blogspot.it/?m=1

    ОдговориИзбриши
  18. I have been using Avon products since I started working until now. Have a good day!

    ОдговориИзбриши
  19. I like Avon products, these creams seem great!
    Thanks for your comment in my blog, I follow you now :)
    xx
    http://freakmuffin.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  20. Hi! I´ve never try facial creams by Avon yet. But I would like to try them soon.
    Now I follow you too. Have a nice day.

    ОдговориИзбриши
  21. Hello,

    Thanks for visiting my blog. I like yours and I follow you now. :-) By the way, these creams looks really good.

    Kisses

    ОдговориИзбриши
  22. Hola guapa ya te sigo por aquí. Buen post besos

    ОдговориИзбриши
  23. Great post dear :) I'm following you too :)

    https://filipa-goncalves.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  24. You have a great beauty blog as well!
    Thank you for your message. Now I am your follower as well!
    Best regards, Inna

    https://innakeils.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  25. Great review dear! I personally like Avon products :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  26. These creams looks really good !! I want to try them !

    http://anita-maggda.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥