Pretraga / Search

Translate

петак, 01. септембар 2017.

Avon Skin so Soft - Gel za brijanje


Svima nama je potrebno nešto da nam olakša svakodnevno uklanjanje dlačica, i ubrza celu proceduru, pa sam zbog toga bila jako srećna što je i Avon u svoju ponudu uvrstio gel za brijanje. Odmah sam ga naručila i testirala, i sada, nakon jednog potrošenog pakovanja, mogu da vam prenesem svoje mišljenje o njemu.




Dolazi u pakovanju od 150 ml, guste je teksture i prozirno plave boje. 
Iako tekstura jeste gusta, gel se prilično lako razmazuje. Na dodir je čudno, jer ne odaje baš utisak gela, već kao neki silikon, sa nekom masnom i lepljivom završnicom.
Ovo nije pena, ne raste, ne prelazi u belu boju, već ostaje u sloju u kom je nanesete, i to je glavni razlog zbog kog mi se nije dopala.




Mana koju sam uočila je da se brzo troši. Potrebna je velika količina, samo za jednu nogu, potrebno je dosta istisnuti , meni je tubica od 150ml potrajala za 5/6 korišćenja.
Masna tekstura dosta otežava ispiranje gela, a i meni deluje kao da ni ne doprinosi boljem i bržem uklanjanju, čak naprotiv. 

Jedina pozitivna stvar koju sam ja uočila kod njega je to što stvarno hidrira kožu, ali to možete postići bilo kojim losionom, tako da slobodno ovo preskočite.
Jedan od retkih proizvoda iz Avona koji mi se nikako ne dopada.



Koji je tvoj omiljeni preparat za uklanjanje dlačica?

14 коментара:

  1. Sjajna recenzija! Odlican je zaista i sama ga koristim.
    Cmok

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija, draga Jano! I ja koristim ovaj gelić i mnogo ga volim. Da nema njega vjerujem da bih iskrvarila poslije svake depilacije :D ili bih bankrotirala. Ali bukvalno. Toplo ga preporučujem svim osobama sa osjetljivom kožom i jakim dlačicama (provjereno).
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična recenzija! Nisam probala ovaj gel, ali lijepo je opisano mane i prednosti. Odličan post!



    check my new post -> https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. I've been looking for such a product for a long time. Thanks for the review!

    alishapony.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  5. Potpisujem sve sto si napisala, ovaj gel je promasaj! Ne razmazuje se, ne peni nimalo, nista ne radi, jednom recju - nikakav :). Kristina

    ОдговориИзбриши
  6. super iskrena recenzija. nisam isprobala ovaj gel, a najvjerojatnije ni necu ahah

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  7. Slike izgledaju fenomenalno! :)
    Ja sam imala neke pene za brijanje i nisu mi bas pomogle, ali ovo je odlican proizvod, pri tome Avon ima pristupacne cene.

    Giveaway- https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Hi dear,
    I am new follower, do you want follow me?

    Have a good day

    http://vivereromance.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  9. Interesantan post, draga Jana! Jako interesantan! Ja sam i sama probala ovaj proizvod i mogu reci da je meni koristio. Inace gelovi za depiliranje ni ne traju dugo, tipa od 6-10 koriscenja za noge, medjutim ako se pogleda to da jedna depilacija moze da traje do 2 nedelje, ovaj proizvod znaci da traje dosta dugo, ili je to abr situacija kod mene haha! Drago mi je sto sam cula tvoje misljenje. Mali savet, koristi ga uz izrazto mokru kozu, veruj da ce bolje odrafiti svoj posao! Inace divna recenzija, savrsene fotografije.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj gel koristim prilikom brijanja, ne depilacije, a u ovom letnjem periodu nastojim da svaki dan uklonim dlačice sa nogu, pa je samim tim meni ovaj gel potrajao samo nedelju dana. :\ Nažalost, meni nije odgovarao ni na mokroj koži, prosto, ne pruža ono što ja očekujem od gela za brijanje. Hidracija jeste odlična, ali svakako posle brijanja namažem losion, pa mi ovo nije neophodno :)
      Jako mi je drago što si pronašla način da ga iskoristiš 💕

      Избриши
  10. I often buy Avon products from my representative. I don't know this product though.
    Have a nice weekend

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicna recenzija draga <3 bas steta sto se tako brzo trosi :/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥