Pretraga / Search

Translate

понедељак, 25. септембар 2017.

Piling od jagode - Avon


Piling je potreban svima, nezavisno od godišnjeg doba ili tipa kože, svi koriste piling. Ja ih obožavam! Često pravim sama pilinge, ali moram da priznam da mi je puno lakše da ih naručim i ne mislim puno. Tako sam, istražujući, još davno otkrila Avonove pilinge, iskoristila nekoliko bočica, i tek sada sam shvatila da imam puno toga da kažem o njemu, pa ako vas zanima, nastavite sa čitanjem.



Piling dolazi u klasičnoj tubici od 200ml, poklopac je čvrst a otvor taman onoliki da ne izađe previše.
Tekstura pilinga je prilično gusta, mogu da uporedim sa Nivea klasičnom kremom, ali se ovaj piling mnogo lakše razmazuje.
Možete ga pronaći u tri mirisa, čokoladni, miris jogurta i nara, i ovaj od jagode. Moram da kažem da je meni najbolji miris jagode, ali tekstura svih pilinga je identična.
Njegov miris je identičan kao miris onih gumenih bombona ,,vampirske zubi'' iz detinjstva, nebitan podatak, znam, ali mene je to obradovalo! :D



Piling je bledo roze boje. Kao što sam rekla, gust je i odmah na oko se vidi da je hidratantan. Čestice u njemu su jako sitne, ali ih ima mnogo, pa je piling taman kakav treba, nije pregrub ali savršeno uklanja mrtve ćelije.

Lako se ispira, a koža posle njega ostaje glatka i divno miriše. Prepručila bih svima da isprobaju, jer je cena odlična, možete ga pronaći za svega 200 dinara, a često i manje.

25 коментара:

  1. A good product! I love this brand)

    alishapony.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo volim Avonove pilinge i sama ih koristim. Idealni su i mislim da sasvim dovoljno hidrira i da je idealna za korištenje. Sve preporuke i od mene. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Avonovi proizvodi su uvijek odlicni tako da ne sumnjam da je i ovaj pilig predivan. Inace bas cesto narucujem Avonove proizvode. Odlican post! <3

    leylaslifeee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Really interesting dear! I would love to smell it :D
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  5. Izgleda kao veoma dobar piling, ali ga do sada nisam koristila. ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Koristila sam Avon piling od cokolade i jako mi se svidio. Jedino sto ja nekada vise volim koristiti malo grublji piling. Ne znam hocu li isprobati ovaj od jagode jer mi se rijetko svidi miris, ali onaj od cokolade sigurno hocu. 😊

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris uopšte nije neprijatan, čak meni, koja ne volim ni ajgode, ni njihov miris obožavam ovo :) ♥

      Избриши
  7. Ja nemam pojma o njezi lica, tako da sam se došla educirati :D Volim jagode, ali ne volim onaj umjetni miris, već neki "prirodniji" <3

    Zaslužuju li blogeri i youtuberi titulu “idola”? moonstears

    ОдговориИзбриши
  8. Dosta Avonovih proizvoda sam probala,ali pilinge njihove nikad nisam koristila.
    Moracu ovaj da probam :)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Ne koristim baš nešto pretjerano puno Avonove proizvode,gotovo nikako ali ovaj piling se čini super.Ako budem imala priliku definitivno ću ga naručiti.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  10. Meni ne odgovaraju toliko Avonovi proizvodi što se tiče nege, ovo još nisam probala, ali sigurno hoću. :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Obozavam ovaj piling :) uvek mislim da cu da ga pojedem jer ima tako dobar miris :D <3

    ОдговориИзбриши
  12. Ajoj do sada nisam probala ovaj piling ali sam citala dosta o njemu! Definitivno cu morati da ga nabavim jer izgleda jako interesantno i korisno a opet je jako povoljan!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥