Pretraga / Search

Translate

недеља, 01. октобар 2017.

Velvet Black Sandals from Zaful


Uvek sam se ustručavala da poručujem obuću sa interneta, nikada nisam bila spremna da rizikujem zbog veličine, ali kada sam ugledala ove cipele na sajtu Zaful, nisam mogla da odolim. Ako vas zanima moje iskustvo, nastavite sa čitanjem.

Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion

Želim da vas podsetim da možete iskoristiti kod za pospust (10%-20%) ZafulChen i ZafulIns


Block Heel Velvet Ankle Strap Sandals


Cipele su stigle upakovane u torbicama od tkanine, a onda u kutiji. Stigle su bez oštećenja.
Ono što vas verovatno najviše zanima, mere su 100% tačne, nemojte se bojati toga.
Kvalitet samih cipela je odličan, čvrste su, od lepog materijala i veoma udobne. Verovatno najudobnije cipele na visoku petu koje sam ikada imala.
Obezbeđene su kaišem koji se kopča oko članaka, ali ne na klasičan način, ne umem da objasnim, samo pogledajte dole :D

Možete ih pronaći u nekoliko broja, pogledajte OVDE.










48 коментара:

  1. Sandale su predivne,divno ti stoje!
    Možeš ih uz apsolutno sve kombinirati.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Kako su lijepe sandale. Mnogo mi se dopadaju, baš onakve kakve tražim. Imam jedno pitanje, da li si ti poručivala u svom broju ili si poručivala veće? ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U svom broju :) Na sajtu imas uz svaki broj dužinu gazišta koja je potpuno tačna 💓💓

      Избриши
  3. Ajoj, odusevljena sam! Obog leta sam i sama kupila slicne, gotovo iste, samo sto moje nisu sa takvim kaisem, vec imaju zlatan! Ali su svakako jako udobne, upravo zbog oblika i debljine stikle! Ja se gotovo svaki put opredeljujem da nosim njih! Zato sam se bas obradovala kad sam videla ovaj post! Verujem da ce ti odlicno korisiti. Odlicna recenzija draga!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš sam čitala o njima nedavno kod tebe. :) Hvala ti ♥♥

      Избриши
  4. P r e d i v n e ♥
    Zaista mi se mnogo dopadaju! Izgledaju legantno i nezno, a opet efektno. Odlican izbor draga!

    New post :) ↓
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/2-pairs-of-jeans-4-autumn-outfits.html

    ОдговориИзбриши
  5. Super post ☆
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/09/30/peremo-ves/

    ОдговориИзбриши
  6. Jao,kako su lepe. <3 Definitivno ih moram poruciti. Fotografije su prelepe. <3

    ОдговориИзбриши
  7. What a lovely shoes! I'd definately wear those ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Really nice sandals <3
    https://smilingshrimp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. beautiful sandals 💞
    thank you for follow 💞
    I invite you to comment on my blog regularly - will be spoiled by the observation ☺ Regards
    Lili-93.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepe su draga, Zaful uvek ima dobrih stvari! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  11. Nice shoes! ;)
    https://stylelifetravelfood.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Divne sandalice <3 Takodje sam pre par meseci gledala slične u office shoes ali su bile negde oko sest hiljada. Dopada mi se sto je stabilna stikla, i taj pliš ima daje dozu elegancije <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ove su duplo jeftinije, a zaista su kvalitetne, ja sam oduševljena ❤

      Избриши
  13. Amazing sandals Honey!:)
    I follow You too:):*

    ОдговориИзбриши
  14. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    ОдговориИзбриши
  15. Predivne su! Jako lijepo stoje i super se mogu kombinirati. Nekako nisam za naručivanje obuce preko interneta tako da ih neću naručiti.

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  16. Wow! Divne su i jako lijepo ti stoje. :)
    Pratim te. :*

    https://carstvo-zapisanih-misli.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Loving these sandals! Such a cute look, thanks for the share. Keep up the posts.
    Gregg

    ОдговориИзбриши
  18. Odlične sandale, mnogo mi se dopadaju! I drago mi je da je veličina sasvim u redu. <3


    http://www.couture-case.com/

    ОдговориИзбриши
  19. It's very sexy and elegant,
    such a great post!

    Thank you for stopping by and following me,
    I'm following you back on G+ and GFC #389
    Let's keep in touch ♥

    xx
    Amira
    www.amirahayupratiwi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Amazing sandals! So elegant and chic!
    xoxo

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥