Pretraga / Search

Translate

четвртак, 14. септембар 2017.

Wishlist - Banggood ♥


Danas vam pišem listu želja sa sajta Banggood, to je jedan od onih sajtova na kojima možete pronaći sve što vam padne na pamet, imaju sve, od igle do lokomotive :)
Ja sam se najviše fokusirala na ženske stvarčice, ali ovde možete naći za svakog po nešto, tehniku, za kuhinju, baštu, garderobu, nakit... Obavezno pogledajte ovaj sajt.

Prva stvar koju potražim na svakom sajtu su organizeri za šminku. Sa njima je svaki makeup kutak lepši ♥


KLIK                                       KLIK                                    KLIK


Odma zatim dolaze četkice, i ova spravica za čišćenje koju odavno želim.



KLIK                                   KLIK                                  KLIK


I za kraj još par sitnica koje su mi se jako dopale.


KLIK                                  KLIK                                  KLIK

Šta se vama najviše dopada sa ovog sajta? :)

14 коментара:

  1. Wowo! Everything is so cute!
    xoxo

    https://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj lančić je predivan,sigurna sam da će ti divno stojati!
    Divne su sve stvari.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Cetkice su prelepe.
    Pratim te,zaprati i ti mene ako zelis:)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. This wishlist is awesome! I pretty much like año these things. Have a great day

    My last post here: https://fallingforvogue.blogspot.com.es/2017/09/zaful-wishlist-2.html

    ОдговориИзбриши
  5. Jano ovaj organizer i zelene četkice deluju baš fino. Super predlozi :)

    ОдговориИзбриши
  6. I love your post! :)

    www.aflormaria.blogspot.pt

    kisses

    ОдговориИзбриши
  7. Cetkice mi se jako svidjaju. Btw imam slican lancic, narucila sa Dresslily , obozavam ga *-*

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥