Pretraga / Search

Translate

петак, 29. септембар 2017.

Wishlist form Rosegal.com

Danas vam pišem još jednu listu želja, ovog puta sa sajta Rosegal. Oni su takođe dobili jesenju kolekciju, pa obavezno posetite njihov sajt, i pogledajte šta to oni nude.

Rosegal Autumn clothes 2017 Promotion 

Kupon kod za popust (10%-20%) RosegalChen ili RosegalIns

Polished Fitted Pants

Odavno želim pantalone ovog tipa. Mislim da mogu lepo da se kombinuju sa neutralnijim gornjim delom. Odlučila sam da ih poručim i vidim kvalitet. Možete ih pronaći OVDE, cena je jako pristupačna.


Patch Embellished Bomber Jacket

Obožavam jakne, obožavam stikere, i jedna od omiljenih boja mi je maslinasto zelena, pa je prilično jasno zašto sam se odlučila za ovu jaknu. Sličan model kao kod onih bomber jakni koje su prethodne sezone bile hit, mada je meni ovaj duži mnogo lepši.
Možete je pronaći OVDE, imaju je još i u crnoj boji.


Heart Shape Collarbone Necklace

I za kraj, kako bih upotpunila svoju porudžbinu, odabrala sam ovaj diskretni lančić, koji može ulepšati svaku kombinaciju.
Možete ga pronaći u srebrnoj i zlatnoj boji, a cena je jaaako pristupačna, pogledajte OVDE.

11 коментара:

  1. In love with this collarbone necklace! ♥
    Great wishlist dear!
    xx


    New post ↓
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/09/bff-tag-jackets-redesign.html

    ОдговориИзбриши
  2. Ova jakna je fenomenalna! :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Jako mi se sviđa izbor,posebno bomber jakna! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Pantalone su predivne, ja takodjer trazim takve da kupim. Jakna sa stikerima mi se mnogoo svidjaa!! <3 <3 Ja bas i ne volim da nosim lancice mada mislim da ce ti predivno stojati. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Lančić mi se baš dopada, sigurna sam da će ti divno stajati! :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivna selekcija draga Jana! Jako mi se dopadaju stvari koje si odabrala!
    Obozavam Rosegal"!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  7. Wow! Divne hlače i jakna. Super odabir. :)

    Tek sam napravila blog i bilo bi mi drago da me posjetiš. Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    Carstvo zapisanih misli

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan odabir! :)

    Posjeti me na: starshinebeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I love this bomber jacket, perfect :)
    Visit me: https://smilingshrimp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥