Pretraga / Search

Translate

уторак, 26. септембар 2017.

Zaful Haul - Online Shopping


Pre mesec dana pisala sam vam listu želja sa sajta Zaful, nedavno mi je stigla ta porudžbina, pa sam odlučila da vam prikažem sve stvari, i kažem vam moje utiske o njima, nastavite sa čitanjem...

Pre svega želim da naglasim, ako poručujete sa Zaful-a, obavezno iskoristite kod ZafulChen

Solid Color Lace Border Spaghetti Straps Tank Top

Ovo je jedna od onih majica koje podsećaju na donji veš ili spavaćicu. Međutim, ova je stvarno kvalitetno urađena, materijal je super, kao i boja. Jedina stvar koja je meni problematična je veličina. Iako sam je naručila u veličini L, kako bi mi bila šira, ona je dosta manja, pa je na meni uska, tako da bi najbolje stajala devojkama koje nose S. 
Trenutno nije na stanju, ali se nadam da će uskoro biti, potražite je OVDE,

(što se tiče fotografija, i leve ruke, nije nikakav neuspeli pokušaj fotošopa, ruka mi je takva iz zdravstvenih razloga)



Cotton Floral Embroidered Draped Top


Majica klasičnog kroja, mešavina pamuka i poliestera. Zadovoljna sam kvalitetom, boja je prelepa, a na levoj strani se nalazi izvezena ruža, koja je stvarno odlično urađena,
Obavezno je potražite OVDE.






Zip Up Belted Faux Leather Biker Jacket 


Obožavam ovaj model jakne, smatram da mojoj građi on najbolje stoji. Ovog puta sam poručila u 2 boje, kvalitet za obe je identičan.
Cena ove jakne je niža od bilo koje jakne ovog tipa kod nas, a kvalitet je znatno bolji, pa ako vas zanima, pogledajte OVDE.

Ginger:
















Farmerke visokog struka, malo kraći model, sa resama na kraju nogavica. Napravljene su od mekanog i elastičnog teksasa, jako su prijatne. Isečeni delovi na kolenima meni nekako dođu iznad njih, ne znam da li je to tako planirano :D Na sajtu je naznačena veličina XL, međutim, one su u veličini 28 :)
One takođe nisu trenutno na stanju, ali se nadam da će uskoro ponovo biti. Pogledajte OVDE.








29 коментара:

  1. meni se sve dopada! zaista si odabrala prelepe stvari koje ti savrseno stoje!

    https://highheelpoodl.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/

    ОдговориИзбриши
  2. Divne stvari,ova plava jaknica je fenomenalna kao i hlače!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Ajoj predivan haul! Veliki, i bas zanimljiv!
    Jako mi se dopadaju stvari koje si dobila!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno! Posebno plava jaknjica mi se svidja <3

    sonyasabo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajne stvari, ali patike su ti divne! :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se dopadaju sve stvari koje si naručila i divno ti stoje. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne stvari si odabrala. Najvise mi se dopadaju patike i plava jaknica. :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  8. Supet stvari si odabrala. Farmerice su jako lijepe. :)

    Novi post na mom blogu.
    jaatotako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I really loved this haul, darling! All the pieces suit you so well, I absolutely love the mustard jacket. xx

    My last post here: http://fallingforvogue.blogspot.com.es/2017/09/welcome-autumn-with-rosegal.html

    ОдговориИзбриши
  10. Omiljeni mi je top i patike!
    <3
    http://www.glitterxgoth.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ona zuta jakna vristi ja! Bukvalno trazim tako nesto vec dva meseca. Tebi stvarno sve stvari stoje superrr <3 Odlican post <3
    Ako imas vremena, poseti moj blog ---------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. SUPER POST
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/09/25/sephora-color-festival-paleta/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥