Pretraga / Search

Translate

среда, 20. септембар 2017.

Zaful - Lista želja

Ponovo sam istraživala sajt Zaful, moram da priznam da sam oduševljena njihovom ponudom za jesen. Ima puno noviteta, a ja sam odlučila da vam prikažem moje omiljene.


Uzgred, pogledajte posebnu promociju koju trenutno nude - Yellow Sweatshirt
Kod iznenađenja: ZFEN


Denim Floral Embroidered Cropped Jacket


Definitivno ne mogu da nateram sebe da prestanem da poručujem jakne. Valjda me ponese jesen koja uskoro dolazi, jer ja jako volim tmurno vreme, pa mi je jakna deo uniforme :)
Ova doduše više asocira na proleće, ali ni to nije loše, treba ponekad razbiti tmurne oblake :D
Potražite je OVDE.


Odlučila sam da vam pokažem i nešto od nakita.
Ja volim jednostavan i neupadljiv nakit, pa sam se ovog puta odlučila za


OVDE                                           OVDE


Want to be the more fancy in this summer? Just do it!
Discover our newest summer arrivals!

Surprise code: ZFEN


15 коментара:

  1. I like yellow! Nice things :)

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada tvoj izbor. Svakako se slažem sa tobom da i sada trebamo da razbijemo tu monotoniju jeseni sa nekom veselijom bojom. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične si stvari odabrala! :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you so much for following. I already follow you ;)
    Have a nice week,
    Christine

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥