Pretraga / Search

Translate

среда, 11. октобар 2017.

Catrice Brown Collection lakovi za nokte


Kao što znate, Catrice je nedavno izbacio novu kolekciju proizvoda. Među njima se našla i kolekcija lakova za nokte u metalik braonkastim nijansama. Ja sam na poklon od Catrice-a dobila 2 boje, pa ako vas zanima kakvi su moji prvi utisci o njima, nastavite sa čitanjem.


Lakovi dolaze u jako lepom i luksuznom pakovanju. Ovog puta je Catrice ubacio zanimljiv detalj sa poklopcem, koji me je oduševio.
Svaki lak sadrži 10,5ml i košta 359 dinara.






Možete ih pronaći u 4 boje:
01 Fashion Addicted
02 Sophisticated Vogue
03 Goddess Of Bronze
04 Unmistakable Style

Od kojih sam ja dobila druge dve.



03 Goddess Of Bronze 
 - je klasični sedefasti lak, bronzane boje koji ima dosta crvene u sebi, pa je više na toplijoj strani. Sedef u njemu je toliko sitan, da kada ga namažete daje metalik završnicu. Boja je intenzivna i dugotrajna. Bez ikakve baze i završnog sloja, na noktima može da izdrži više od pet dana. Nanela sam ga u samo jednom, jako tankom sloju i dobila potpunu pokrivenost, što je zaista za svaku pohvalu.





04 Unmistakable Style
 - je ujedno i moj favorit. Tamna braon boja sa bronzanim šljokicama. Osnova (braon boja) takođe sadrži sedef, pa na noktima daje metalik efekat posut šljokicama, izgleda zaista predivno. Dugotrajan je kao i njegov prethodnik, i jako bitna činjenica je da se sa acetonom prilično lagano uklanja, iako sadrži šljokice, tako da, palac gore za Catrice :)



10 коментара:

  1. Veoma su lepi lakovi. Možda mi se malo više dopada ovaj drugi, tamniji, ali se, iskreno, nebih odlučila tačno koje boje. Najverovatnije bih kupila sve četiri, jer što je sigurno, sigurno je. ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene ovaj prvi podseća na one stare lakove koji su bili popularni kad su nase mame bile devojke. Generalno, cela kolekcija odiše tim nekim starinskim luksuzom ♥ :)

      Избриши
  2. Fabulous colours. Looks like a great products.
    I like the dark brown with bronze seal.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Lakovi su prelijepi. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Predivni nokti, draga Jana, jako mi se dopadaju ove boje! Bas su u jesenjem fazonu i verujem da ce ti odlicno sluziti ove jeseni!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Lakovi izgledaju odlično,pakovanje je fenomenalno!
    Meni se iskreno više dopada drugi jer je tamniji.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Bas mi se svidja samo tako nastavi ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/14/blink-blink-sik/

    ОдговориИзбриши

Hvala na čitanju i komentaru ♥